субота, 20 лютого 2016 р.

Виховний захід



Мій рідний край — моя земля
 На Поділлі, на східному боці Медоборського кряжа розташоване старовинне містечко Сатанів, якому в цьому році виповнюється 610 років.  Сатанів – унікальне місце, де поєднуються будівлі різних епох; історія селища багата на події. У Сатанові є архітектурні та релігійні пам’ятки, цілюща вода, свіже повітря, чудові краєвиди. У 1985 р. селище визнано курортом республіканського значення, 2001року він увійшов до Списку історичних населених місць України. Є складовою одного з семи природних чудес України найбільшого в Європі національного природного парку «Подільські Товтри».

Презентація Сатанова, яка супроводжується піснею «Цей край» (презентацію можна знайти у розділі Презентації під назвою «Вас вітає Сатанів»)

2. Особливим скарбом Сатанівських земель є цілюща мінеральна вода типу «Нафтуся». Тисячі відпочиваючих з усіх куточків України та зарубіжних країн щороку приїздять до Сатанова, аби поправити здоровя. А починалося все так.
Давно колись, ще в допотопні дні
Коли іще земля була гаряча
Цей край упав на око сатані
І він побудував тут першу дачу.
А Бог, аби позбутись сатани
Послав йому три кольки у печінку
І той від болю впав під ясени
Й лежав тихенько, стогнучи в затінку.
А в животі боліло і пекло
Вже й сатані нелюбо було й жити.
А  поряд дзюркотіло джерело
І чорт рішив хоч губи промочити.
І раптом сталось диво-дивина –
Ота водичка біль утамувала.
Відчув себе здоровим сатана
Печінка враз боліти перестала.
Напившись ще раз, втішився той чорт
Що під горбочком є жива водичка
І замість пекла тут заклав курорт
І потяглися люди до водички.
Назвав це місце іменем своїм
Та Бог прогнав його із цього краю,
Щоб прибуло здоровя людям тим
Хто в Сатанів на води прибуває.

3. Славиться Сатанів не тільки курортами, а й талановитими людьми, які складають вірші, співають пісні.

Вірш «Ніч у Сатанові» В. Швеця
Ми ходили з тобою нічкою
І роса цілувала нас літня
В тихім лузі, он там за річкою,
Таїна шепотіла столітня.

Натомилась за день околиця,
Обійняв її місяць – підківка.
За лісочком дрімала Волиця,
На горбі затихала Покрівка…

Нам здавалось, що неба обрії
Засинали у наших зіницях.
І минулого тихі обриси
Павутинням плелись у бійницях.
Пригасали торгів переклики
На возах у мальованих глеках
Та дрімали у сідлах вершники
По дорозі з варягів у греки.

Засівалися зорі матово,
Над Збручем нахилялись статечно.
І горбатів старий наш Сатанів,
Обіпершись на мури фортечні.

4. Ми, молоде покоління сатанівчан, дуже любимо своє рідне містечко, наше мальовниче Поділля, свою рідну, єдину Україну.

Дівчина-українка.
Я - Україна, я - страдниця-мати,
Яка споконвіку була у ярмі
Турецькім, російськім...
Та всіх не назвати,
Так я з неволі відродилась
І намагаюся стояти на ногах.
Ще зовсім молода та непокірна,
А на чолі - синьо-жовтий стяг,
Прошу мені служити вірно,
Нехай Господь благословить мій шлях.
Учень 1.
 Дороги іншої не треба,
Поки зорить Чумацький шлях,
Я йду до тебе, йду до тебе
По золотих твоїх стежках.
Мені не можна не любити,
Тобі не можна не цвісти,
Мені доти варто в світі жити,
Поки живеш і квітнеш ти.
Учень 2.
 Люблю тебе,
Вітчизно, мила Україно,
Бо щастя жити ти мені дала.
Для мене ти одна і рідна, і єдина,
Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.
Я - твій громадянин, я прагну підростати,
Тягнусь пагінчиком до сонця і тепла,
Моя свята і рідна, Україно-мати,
Я все зроблю, щоб ти завжди цвіла.

На сцену виносять дерево в стрічках і герби України і Сатанова (викладені гофрованим папером), всі виходять і співають пісню про Україну.

Немає коментарів:

Дописати коментар