вівторок, 12 квітня 2016 р.

До дня цивільної оборони



„НЕ СТРАШНІ НАМ ПЕРЕШКОДИ”.
Мета: Виявити результати, перевірити якість засвоєння учнями знань, набутих умінь та навичок з цивільної оборони. Формувати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; правильно і критично оцінювати свою поведінку в надзвичайній ситуації, а також вчинки товаришів, знаходити правильне рішення. Виховувати потребу жити в мирі та злагоді, бажання прийти на допомогу ближньому, займатися фізкультурою та спортом для зміцнення здоров`я.
Ми живемо на прекрасній планеті Земля. Це єдина планета, де є блакитні озера та річки, зелені ліси та гаї, різноманітні звірі й птахи, які роблять чудовою і цікавою кожну мить людського життя. Все це подарувала людині матінка Природа, а вже людина створила віз та автомобіль, хатку та хмарочос, невеликі майстерні та заводи-гіганти. І чим складнішою та досконалішою ставала техніка, тим більшу загрозу вона приносила в життя людини. Та й матінка Природа мала в запасі шторми й урагани, повені й засухи. Треба вміти вижити в таких умовах, вміти запобігти лиху, врятувати себе і допомогти іншим у разі небезпеки.
Поділ класу на три команди.
Команда А.
Якщо десь трапилась біда,
Рятівники з команди А
Прийдуть на допомогу,
Небезпеці перейдуть дорогу.

Команда Б.
Ми завжди напоготові,
Всім допомогти готові.
А знання – це наша сила.
Застосуємо їх вміло.
Команда С.
За сигналом “Небезпека”
Вирушаємо ми в путь.
Допомога – наше кредо,
Нам з дороги не звернуть.
Гра-вікторина.
Зараз кожна команда вирушає на допомогу потерпілим. Якщо ви правильно відповідаєте на запитання, то ви подолали перешкоду. Якщо ви не знаєте відповіді, вам допомагає інша команда і отримує за це призове очко.
Отож, «Рятівники», вирушаючи в дорогу, згадайте ваше гасло: “Думати – швидко, діяти – чітко!”

1. Яка організація оповіщає населення про небезпеку?
2. Які завдання загонів цивільного захисту?
3. Чому в наш час, на ваш погляд , почастішали стихійні лиха?
***
1. З якою метою учні шкіл вивчають цивільний захист?
2. Як оповіщають населення про небезпеку?
3. Які ви знаєте сигнали оповіщення населення?
***
1. Які умови називаються екстремальними?
2. Що ви уявляєте при словах “СТИХІЙНЕ ЛИХО”?
3. Що таке катастрофа?
***
1. Ваші дії на вулиці під час сигналу “ПОВІТРЯНА ТРИВОГА”.
2. Ваші дії вдома під час сигналу “РАДІАЦІЙНА НЕБЕЗПЕКА”.
3. Ваші дії в школі під час сигналу “ХІМІЧНА НЕБЕЗПЕКА”.
***
1. Як називається місце, куди люди поспішають у разі небезпеки?
2. Що треба захопити у сховище?
3. Чого не слід брати у сховище?
***
1. Які ви знаєте засоби захисту органів дихання?
2. Які ви знаєте засоби захисту шкіри?
3. Ваші дії за відсутності протигазу у разі небезпеки.
4. Що загрожує злагодженим діям людей у надзвичайних ситуаціях?
***
Сьогодні на уроці всі загони рятівників показали, що вони вміють діяти злагоджено. Отже, поясніть, чому врятування життя людини – основне завдання загонів рятівників.

Немає коментарів:

Дописати коментар